Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko zaopatrzeniowca w Zespole Administracyjno – Gospodarczym oraz technika w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
Wymiar etatu: 1 etat.
Cel stanowiska: zapewnienie sprawności technicznej pojazdów służbowych będących na stanie jednostki, prowadzenie dokumentacji dotyczącej majątku jednostki.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi komputera, obsługi, programów i aplikacji wykorzystywanych
w administracji (Microsoft Office, Libre Office) - umiejętność: szybkiego uczenia się, komunikowania się, współpracy, pracy zespołowej, organizowania pracy własnej, rozwiązywania problemów,
- dyspozycyjność, terminowość.
Główne obowiązki:
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką transportową,
- realizacja spraw związanych z bieżącymi zakupami na potrzeby tutejszej jednostki,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w majątku Skarbu Państwa,
- pełnienie funkcji recepcyjnej.
Komendant Powiatowy Policji w Augustowie poszukuje kandydatów na stanowisko:
technika w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia.
(w celu zastępstwa nieobecnego pracownika)
Wymiar etatu: 1 etat
Cel stanowiska: obsługa kadrowa, prezydialna i szkoleniowa Komendy Powiatowej Policji
w Augustowie.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- umiejętność obsługi komputera, obsługi, programów i aplikacji wykorzystywanych
w administracji (Microsoft Office, Libre Office) - umiejętność: szybkiego uczenia się, komunikowania się, współpracy, pracy zespołowej, organizowania pracy własnej, rozwiązywania problemów,
- dyspozycyjność, terminowość.
Wymagania pożądane:
- znajomość przepisów regulujących służbę w Policji, m.in.: ustawy o Policji, Rozporządzenia MSW z dnia 19 września 2014 r. w sprawie urlopów policjantów;
- znajomość przepisów „pracowniczych”, w tym Kodeksu pracy;
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
Główne obowiązki:
- prowadzenie ewidencji urlopowej oraz zwolnień lekarskich policjantów i pracowników,
- rejestrowanie jawnych aktów prawnych i ich dystrybucja oraz rozpowszechnianie
w jednostce, - promocja zawodu policjanta,
- przygotowywanie dokumentacji dot. lokalnego doskonalenia zawodowego,
- przygotowywanie dokumentów do złożenia w archiwum.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podanie wraz z curriculum vitae bądź życiorysem w formie opisowej, zawierające m. in.: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.