Popraw swoje pozycjonowanie w Google w mniej niż tydzień

Nowe strony internetowe, nowa działalność, nowe produkty lub usługi - każdy początkujący przedsiębiorca musi znaleźć sposób, aby zostać zauważonym w Internecie. Google jest najważniejszą wyszukiwarką dla prawie wszystkich firm. W rzeczywistości jest pierwszym wynikiem w ponad 90% wyszukiwań. Ale samo zaindeksowanie strony w Google nie wystarczy. Twoja witryna musi zajmować wysoką pozycję w indeksie dla odpowiednich słów kluczowych, aby użytkownicy mogli ją znaleźć i sprawdzić, co masz do zaoferowania.

Na szczęście jest kilka rzeczy, które możesz zrobić już dziś, a które pomogą poprawić Twoje pozycjonowanie w rankingu jutro. Na szczęście wiele z nich wymaga poświęcenia zaledwie kilku minut czasu i jest łatwych do wdrożenia. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak możesz poprawić swoje pozycje w rankingu Google w czasie krótszym niż tydzień:

Zmień swój tytuł i adres URL

Zacznij od aktualizacji swojego tytułu. Chociaż nie jest on bezpośrednim czynnikiem rankingowym, tytuł jest pierwszą rzeczą, którą ludzie widzą po znalezieniu Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, więc może mieć ogromny wpływ na współczynnik klikalności. Tytuł powinien być jasny, zwięzły i zawierać główne słowa kluczowe, z którymi chcesz, aby Twoja witryna była kojarzona. Najlepiej, jeśli nie będzie przekraczał 70 znaków, tak aby zmieścił się w wynikach wyszukiwania Google. Upewnij się również, że pasuje on do tonu pozostałej zawartości witryny. Dodatkowe wskazówki i porady dotyczące najlepszych praktyk w zakresie tytułu, adresu URL i innych elementów witryny można znaleźć tutaj. Następnie, powinieneś zmienić swój adres URL. Chociaż nie jest to tak ważne jak pozostałe dwie części, to jednak może pomóc w poprawieniu pozycji w rankingu Google. Dzięki temu Twoja strona będzie wyglądała bardziej profesjonalnie zarówno w oczach odwiedzających, jak i wyszukiwarek.

Dodaj kilka odpowiednich słów kluczowych

Być może wybrałeś już słowa kluczowe dla swojego produktu lub usługi, ale jeśli nie, teraz jest na to czas. Przeanalizuj konkurencję z Twojej branży i sprawdź, jakich słów kluczowych używają. Można to łatwo zrobić za pomocą planera słów kluczowych Google. Możesz również użyć tego narzędzia, aby sprawdzić, które słowa kluczowe są istotne dla Twojej witryny. Gdy już znajdziesz słowa kluczowe, dodaj je do kopii swojej witryny. Spróbuj umieścić je w metaopisach i opisach produktów. Upewnij się również, że są one zawarte w adresie URL. Nie przeładowuj jednak swojej strony słowami kluczowymi. Po prostu włącz je do treści w sposób naturalny.

Zdobądź więcej wysokiej jakości backlinków

Google zawsze miało problem z witrynami o niskiej jakości, które wykorzystywały linki do wywalczenia sobie drogi na szczyt rankingu. Aby temu przeciwdziałać, wprowadzono aktualizację Google Panda. Została ona zaprojektowana w celu zwalczania treści o niskiej jakości, witryn o niskiej jakości oraz backlinków o niskiej jakości. Niestety, okazała się ona zbyt skuteczna i w jej wyniku wiele witryn zostało niesprawiedliwie ukaranych. W związku z tym zdobywanie linków jest nadal ważne dla rankingów, ale należy uważać, skąd się je pozyskuje. Po pierwsze, upewnij się, że pozyskujesz linki z wysokiej jakości źródeł. Oznacza to, że Twoi przyjaciele i rodzina się nie liczą. Zależy Ci na linkach z renomowanych stron, które są związane z Twoją branżą i mają duży autorytet w oczach Google. Istnieje wiele sposobów, aby to osiągnąć, ale generalnie najlepsze linki to te, o które się nie prosi. Zamiast tego spróbuj zrobić coś dla innej strony, co sprawi, że będzie ona chciała zamieścić link do Ciebie w zamian. Na przykład, możesz stworzyć artykuł lub wpis na blogu, a następnie skontaktować się z witrynami z Twojej branży, aby sprawdzić, czy byłyby zainteresowane opublikowaniem go na swojej stronie.